środa, 18 listopada 2015

Dwie córki i matka!

Po 7 tygodniach chyba zaczyna do mnie w końcu docierać, że mam dwie córki, a nie jedną, i że nic już nie będzie takie jak kiedyś..

Julka jest aniołem - je, śpi, leży i znowu je, śpi... Zaczyna wydawać pierwsze dźwięki, którymi jest absolutnie zachwycona, no i uśmiechy zaczęła odwzajemniać. Zosia pięknie sika na nocnik lub "duży kibelek", nawija jak szalona i to tak, że inni są w stanie ją zrozumieć, a od niedawna kocha "kakało" ("Mamo, kakało posypuj do kubeczka! Chciała pić! Dawaj, dawaj!"), które mogłaby pić litrami. Malutka ma kolki, więc jak Zosia zaśnie, ona zaczyna płakać i trwa to do 23. Podajemy Bio Gaię, Dicoflor i Bobotic - jest trochę lepiej, pocieszamy się, że już tylko 2 miesiące i kolki przejdą. No chyba, że nie doczekamy tej chwili i padniemy :)

Jestem mamą dwóch pięknych i absolutnie cudownych dziewczynek. Niesamowite. Chociaż momentami jest cholernie trudno, to jednak warto było. Widok Zosi przytulającej i całującej Julkę i to jak mówi " to moja siostra", z taką dumą... nawet pisząc o tym stają mi łzy w oczach. 

Pewnie byłoby trochę prościej gdyby nie rozkręcanie biznesu - sklep internetowy otworzy się na dniach, a za 2-3 tygodnie będzie można kupić najnowszą kolekcję (jak szumnie zwykłam to nazywać). Mam jeszcze jedną misję do spełnienia, za tydzień. Ale napiszę o niej, jak się powiedzie, potrzebuję mnóstwa dobrych myśli i kciuków!

Jak zwykle mam niedoczas i doba jest wciąż za krótka, więc mnie tu mało. Poprawię się, obiecuję!

P.S. Wspaniale jest karmić piersią, ale o tym następnym razem.

6 komentarzy:

  1. Meg! U mnie maly za tydzień skończy juz 3 miesiące :) mam identyczne uczucia jak Ty tez sie wzrusza gdy jego starsza siostra trzylatka go przytula i mówi MOJ JANEK ;)
    trzymam mocno kciuki!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę za tydzień
    kciuki trzymamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz do nas:)proszę....
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę! Jula ma kolki, jest mi mega ciężko, powoli zaczynamy opanowywać sytuację :)

      Usuń
  4. Dziękujemy:)zdrówka:)
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak córeczki?
    megan

    OdpowiedzUsuń