poniedziałek, 5 maja 2014

Poporodowy problem włosowy

Myślałam, że problem wypadania włosów dopadnie mnie podczas połogu. W ciągu tych 6, magicznych inaczej, tygodni był moment, że znajdowałam sporo włosów na szczotce, ale szybko się to skończyło, a ja popadłam w samozachwyt. Na temat tego, że mnie to nie dotyczy. Że kobiety przesadzają.

Trzy miesiące po porodzie zwróciłam honor tym wszystkim narzekającym kobietom. Moje włosy pojawiły się wszędzie - od łazienki, po kuchnię, a nawet znajdowałam je coraz w Pampersie. Taaa, serio! 

Oczywiście zaczęłam stosować maseczkę Biovax, farbowanie odłożyłam na później i nawet przycięłam włosy dość drastycznie. Ostatni zabieg pomógł na ok tydzień i zaczęło się od nowa. Miałam jeszcze kilka pomysłów, ale żaden nietrafiony.

Jesteście moją ostatnią nadzieją - da się coś zrobić z tymi włosami, czy mam przeczekać? Nam nadzieję, że nie wyłysieję do tego momentu...

19 komentarzy:

  1. Mi po narkozie, po operacji włosy wypadały garściami. Pomógł H-panteton w tabletkach- po połowie opakowania była ogromna różnica. Wiem, że wypadanie po operacji a po porodzie to co innego, ale może warto spróbować?

    OdpowiedzUsuń
  2. mi zaczeły wypadac jak córa skończyła 3 misiace :/ teraz ma ponad 6 i nadal troche wypada, ale juz mniej ;)))
    podobno teraz wypadają te które nie wypadły w czasie ciąży :) nie wiem czy da sie cos zrobic, ale jesli tak to chetnie wypróbuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Po ciąży z Alą wypadło mi całe mnóstwo włosów ale zauważyłam to dopiero wtedy jak już włosów nie było.Po prostu jakoś dziwnie fryzura zaczęła się układać. Nie robiłam nic i włosy zaczęły odrastać i wróciły po jakimś czasie do swojego poprzedniego stanu.
    Teraz wypadają na potęgę i widzę tak jak ty wszędzie swoje zguby.
    Nie stosuje żadnych suplementów, żadnych kosmetyków specjalistycznych. Farbuje włosy jak kiedyś i czekam aż samo wróci do normy jak wtedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie sram na to i dzisiaj maluję włosy :)

      Usuń
  4. Też tak miałam :) - pocieszenie?! :)
    Trzy miesiące po porodzie sie zaczęło i po trzech kolejnych sie skończyło. Samo. Bez leków, bez niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej Meg mam tak samo. Mimo ze chodze tylko w spietych włosach jest ich wszedzie pelno. i tez zaczelo sie dopiero teraz ok 3 miesiace po porodzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten 3 miesiąc widocznie jest kluczowy :/

      Usuń
    2. ja po dwójce dzieci nie zauważyłam różnicy - włosy mam ok:), nieco więcej wypada w okresie wiosennym, ale to normalne:), no ale ja nie farbuję:)

      Usuń
  6. inneove. trochę zmniejsza wypadanie choć jest ciężko.
    wiem, straszne to jest.
    ja dosłownie łysieje ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, u mnie to samo:(
    Zaczęło się dokładnie jak Antosia skończyła 3mc. i trwa nadal.
    Codziennie widzę włosy wszędzie już mam tego dosyć ale coż taki nasz los....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo Kochana wiem co czujesz! Mi pomógł suplement solgar. Moje ogromne zakola w końcu zarastają. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja natomiast oprócz problemu z wypadającymi włosami cierpiałam z powodu łamiących się paznokci. I zaczęłam łykać najbardziej pospolitą, zwykłą Skrzypo-vitę. I...oba problemy minęły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie nie wyglądają tak jak w ciąży, ale nie jest z nimi najgorzej. Zaczęłam brać te tabletki, czekam na efekty :)

      Usuń
  10. kurczę chciałabym Ci jakoś pomóc.....może tabletki ze skrzypem?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę, ale krótko, więc może za jakiś czas zadziała :)

      Usuń
  11. Niestety nic się tu nie przeskoczy, przy Bułce miałam zakola a teraz też jestem na najleprzej drodze :/.
    Ale nie martw się, odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi na wypadanie włosów pomogły biotyna oraz szampon Garnier Neril, polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na to wypadanie poporodowe nic nie pomaga. Ani suplementacja, ani kosmetyki... próbowałam wszystkiego. Włosy przestały mi wypadać równo po pół roku od porodu. Więc trzeba to przeczekać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń