poniedziałek, 31 grudnia 2012

2013!


Tak... Szczęśliwego Nowego Roku. 

Każdy rok przynosi nowe nadzieje, plany, oczekiwania... Czy mam jakieś na 2013? Chcę zostać mamą. Przynajmniej zobaczyć te II. Kiedyś chciałam schudnąć, nauczyć się czegoś nowego lub znaleźć pracę. Teraz chcę być mamą!

Obecnie ma miejsce próba nr 7. Z okazji antybiotyków mój organizm szaleje i testy owulacyjne pokazują wynik pozytywny od kilku dni, dzisiaj mimo 19dc miałam najmocniejszą kreskę. Totalna anomalia, bo owulacja przychodziła najpóźniej 16dc. W związku z tym cykl ten spisuję na straty, może ten styczniowy będzie szczęśliwszy?

Jeśli mam tylko jedno marzenie, to po co planować i oczekiwać czegoś jeszcze? Może po prostu podsumuję 2012 i to wystarczy? W takim razie:
  • 2012 na zawsze pozostanie szczególną datą, bo w Dzień Matki powiedziałam "Tak" i zostałam żoną,
  • jest to też rok, w którym popsuły się moje relacje z siostrą i końca szaleństwa nie widać,
  • postanowiliśmy kupić dom, ale kredytu już ogarnąć nie daliśmy rady,
  • moja mama skończyła 45 lat, a mi pozostał rok do ćwierćwiecza,
  • poznałam wspaniałych ludzi,
  • odbyłam pierwszą poważną wizytę u psychologa,
  • nasze koty skończyły rok...
I pewnie mogę wyliczać tak w nieskończoność. Mimo wielu wspaniałych wydarzeń ten rok wciąż będzie kojarzył mi się z jednym. Z tym, że straciłam Maleństwo. To już ponad 4 miesiące temu, tak szybko leci czas... Prawie każdego dnia wracam do tego, ale wiecie co? Jest mi z tym coraz lepiej, inaczej zaczynam patrzeć na ten fakt.
Jakieś plany, marzenia?

Mam nadzieję, że Wasz rok będzie lepszy, wspanialszy i niezapomniany. Nie wiem czy chcecie zrzucić kilka kilogramów, rzucić palenie, czy polecieć na Księżyc, w każdym razie niech się uda! Niech ten rok będzie magiczny! 


17 komentarzy:

  1. Niech ten rok będzie lepszy od poprzedniego,
    niech przyniesie spełnienie naszych marzeń...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje się powoli spełniają! Nie mogę doczekać się fotki bobasa :P

      Usuń
  2. Moje kciuki trzymam i za Ciebie i za mnie.:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze, innej opcji nie ma :) Ja ściskam kciuki za Ciebie :*

      Usuń
  3. Właśnie !!! Niech będzie magiczny!!!! I mam nadzieje, ze ten rok będzie lepszy... I że spełni się Twoje marzenie zostania mamą :)
    Jesteś w moich myślach cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę Ci na Nowy Rok i dwóch kresek, i kredytu, i mnóstwo Magii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz czego Ci życzę w Nowym Roku, Maluchu :* Dziękuję, że od 2012 mogę Cię mieć w swoim życiu - oby tak zostało. Najlepszego dla T!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję, że Cię mam :* T pozdrawia!

      Usuń
  6. Życzę więc spełnienia wszystkich marzeń i realizacji zamierzonych celów:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, wiesz, że ja Tobie życzę dwóch tłustych kresek!!!

      Usuń
  7. I oby się spełniły Twoje marzenia, tamten rok był mimo wszystko był pozytywny ale życzę Ci aby ten był jeszcze lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana trzymam mocno kciuki żeby Twoje marzenie się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas też się sprawy kredytu ciągną.
    W dzień matki 2012 miałam ostatni transfer Blastuśka.
    Smutny był poprzedni rok,mam nadzieję że ten będzie lepszy dla odmiany,czego i Wam życzę;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech w tym roku spełnią się Wasze marzenia! Niech będzie lepszy od poprzedniego, bo oddzielamy ten poprzedni rok grubą krechą!
    Jak czytam o Waszym kredycie to już jestem przerażona co nas czeka :/ A w sumie tylko to nas dzieli od rozpoczęcia rozbudowy - tylko nie mamy odwagi złożyć dokumentów o kredyt hahah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana najpierw sprawdźcie się w BIK'u. Mój Te był pewny,że wszystko jest ok,a tu się okazało,że 11zł w PKO SA zalega...

      Usuń